Hoe staat het ervoor met het marketing-kennisniveau van jouw team? Is dat nog up-to-date of denk je dat niet alle marketingkansen worden benut?

Hoe groter een team wordt,
hoe lastiger het is om kennis actueel te houden.

Vaak zijn er binnen de organisatie veel projecten met bijbehorende deadlines, waardoor er voor medewerkers geen tijd voor ontwikkeling is.

Het kan ook zijn dat je medewerkers lekker op hun plek zitten, aangenaam in hun comfortzone.
In die zone functioneren ze goed, maar ze dagen zichzelf niet meer uit.

Komt één van deze situaties jou bekend voor?
Dan is het nu tijd om actie te ondernemen.

Je wilt als directeur / manager een optimaal presterend team.
Een team dat vooruitkijkt en zich continu up-to-date houdt.

Zo creëer je voor jezelf rust, wetende dat je samen met jouw team alle marketingkansen benut.

De digitale wereld gaat razendsnel en het gedrag van mensen verandert. Je medewerkers moeten continu mee veranderen.

Hoe zorg je ervoor dat het kennisniveau up-to-date blijft?
Hoe laat je medewerkers dagelijks vol inspiratie aan de slag gaan?
Waardoor komen ze met ideeën waar je zelf nog niet aan had gedacht?
Hoe lok je ze uit hun comfortzone?

Kies voor de Incompanytraining van Wouter.

100% passie, 100% motivatie en 100% inspiratie is wat je kunt verwachten. Ik train B2B- en B2C-bedrijven van 4 tot en met 5.000 medewerkers, Van 1-op-1-trainingen tot aan afdelingstrainingen, organisatietrainingen en C-leveltrainingen.

Geen onzinnige verhalen, maar gefocust op de behoefte van jouw organisatie.

Geen wazige en slaapverwekkende trainingen.
100% inspirerend, activerend en gedurfd.

Resultaat?

Gemotiveerde medewerkers met next-level-marketingkennis.

Ik besteed vele uren per week aan kennisontwikkeling om jouw organisatie te voorzien van de meest recente kennis. Met die kennis neem jij, samen met jouw team een voorsprong op de rest.

Van kennis van customer journey mapping tot aan gedragspsychologie, online en social-mediamarketing, online-advertising en conversie-optimalisatie, om zo het uiterste uit jouw marketingactiviteiten te halen.

Wanneer je benieuwd bent naar de mogelijkheden,
kun je via onderstaand contactformulier een afspraak inplannen.

Ik kijk samen met jou wat het beste voor jouw organisatie is, wat de behoeftes zijn en welke kennis er nodig is.
Zo ontstaat er een samenwerking waarin resultaat voorop staat.

Wil je eerst meer te weten komen over Wouter?
Klik dan hier en ervaar de eerste gezamenlijke klik.