Als organisator van een evenement wil je bezoekers boeien. Een keynote speaker met kennis van zaken die de aandacht van het publiek weet te vangen en vast te houden, speelt daar een belangrijke rol in. Een keynote speaker die het publiek inspireert en activeert, zorgt ervoor dat de bezoekers binnen hun netwerk vol enthousiasme over jouw evenement vertellen.

U zoekt zo’n keynote speaker spreker? Maak eens kennis met Wouter Kleinsman.

Kennis van zaken

Sinds 2009 ben ik actief als keynote speaker spreker tijdens congressen en grote business-events. Ik richt me met name op ondernemers in middelgrote en grote bedrijven, van directeuren tot marketeers. Een presentatie specifiek over online marketing of een schets van het looppad van de digitale klant? Ik ben honderd procent gemotiveerd om mijn kennis te delen.

Ik heb niet alleen brede theoretische kennis, door mijn praktijkervaring in MKB en grootbedrijven ken ik de problemen die bedrijven tegenkomen. Door deze praktijkkennis zijn mijn presentaties interessant voor ieder bedrijf.

Presentaties op maat

De digitale wereld verandert snel en vandaag is de presentatie van gisteren alweer verouderd. Wanneer u voor mij kiest, dan kiest u voor een spreker die dagelijks bezig is met het ontwikkelen van zijn kennis, presentaties op maat maakt voor uw congres / business-event en ervoor zorgt dat de aanwezigen geïnspireerd en geactiveerd worden door het delen van kennis die zij snel in de praktijk kunnen brengen.

Nog niet overtuigd?

Ben je er nog niet van overtuigd dat Wouter Kleinsman jouw publiek kan boeien? Lees dan de 6 redenen te lezen waarom Wouter door veel mensen wordt aanbevolen.

#1 Visuele presentaties

Ik geef geen saaie bulletpointpresentaties en houd geen verkooppraatjes of andere onzin. Mijn presentaties zijn visueel aantrekkelijk, van deze tijd en ze maken je af en toe ook aan het lachen. Door deze insteek is een presentatie dan ook nooit te lang.

#2 Inspireren en activeren

Mijn doel is om iedereen te inspireren en te activeren. Je kunt er dan ook vanuit gaan dat ik streef naar een hoge interactie. Mijn doel is pas bereikt als iedereen tevreden de zaal verlaat.

#3 Je krijgt wat ik heb

Alle kennis die ik heb, deel ik tijdens de presentatie. Vragen worden nooit beantwoord met ‘dat is beroepsgeheim’.

#4 Presentaties altijd op maat

Presentaties worden altijd op maat gemaakt en ruim van te voren doorgenomen zodat beide partijen tevreden zijn.

#5 Ik neem deel aan je evenement

Je zult mij na de presentatie nooit gelijk zien vertrekken. Ik neem altijd tijd om vragen te beantwoorden en nader kennis te maken met de aanwezigen. Uiteraard zal ik van te voren ook via mijn online marketing kanalen aangeven dat ik ga spreken, zodat eventuele vrije plekken opgevuld kunnen worden.

#6 Casestudies en doelgroepgerichte verhalen

Ik zal altijd gebruik maken van eigen succescases en ervoor zorgen dat mijn voorbeelden overeenkomen met het publiek.